Menu

STS o nowej akcji przeciwko reklamom środków na potencję

7 maja 2014 roku na portalu wirtualnemedia.pl ukazał się artykuł dotyczący naszej akcji konsumenckiej przeciwko reklamom suplementów diety, poprawiających sprawność seksualną, które były emitowane w stacjach radiowych w tzw. “czasie chronionym”.


STS przygotował i rozpoczął akcję konsumencką, w odpowiedzi na wiele skarg, które otrzymywaliśmy od naszych sympatyków, w tym głównie rodziców. Niestety obecnie słuchacze stacji radiowych, w tym również dzieci, wielokrotnie wysłuchują w ciągu dnia reklam mówiących o „poprawianiu erekcji”, czy „sprawnym seksualnie zawsze i wszędzie”.

Naszym zdaniem takie praktyki w szanujących się rozgłośniach nigdy nie powinny mieć miejsca.

Z artykułem można zapoznać się tutaj.

Informacje o naszej akcji konsumenckiej zostały zamieszczone również w innych mediach. Między innymi w artykule zamieszczonym na portalu TVP Info.


E-mail dodany!

Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Zapisz się do newslettera!
Niepoprawny adres e-mail
Pole wymagane Zasady przetwarzania danych osobowych określa Polityka prywatności.
Nasze szkolenia

Naucz się rozmawiać z dziećmi na temat zagrożeń związanych z pornografią.

Zamów szkolenie