Menu

STS o kampanii firmy LOB

19 grudnia 2014 roku na portalu wirtualnemedia.pl ukazała się informacja, dotycząca naszej akcji konsumenckiej przeciw spotowi, w którym reklamowane były zamki do drzwi marki LOB.

Spółka LOB, producent m.in. okuć budowlanych i zamków, w swojej kampanii reklamowej postawiła na działanie dwutorowe. Na kanale YouTube emitowany był klip oparty na wulgarności, prostactwie i wyjątkowo prymitywnych skojarzeniach. Dodatkowo w przestrzeni publicznej przez wiele miesięcy eksponowane były billboardy, które niestety zaprojektowane zostały w tej samej stylistyce co klip. Naszym zdaniem zdecydowanie nie w ten sposób powinna reklamować się firma, która szczyci się tym, że jest wspierana funduszami unijnymi w ramach programów zarządzanych przez Ministerstwo Gospodarki i Ministerstwo Rozwoju Regionalnego.

Poprosiliśmy konsumentów o podzielenie się swoimi skojarzeniami ze słowami „klucz” i „zamek”. Aż 902 osoby wysłały łącznie kilka tysięcy swoich skojarzeń, wśród których znajdowało się jedynie po jednym obscenicznym skojarzeniu do każdego z tych dwóch słów. Wniosek jest oczywisty – LOB kojarzy (się) marnie.

Mam przygotowany na potrzeby akcji

Całą informację można przeczytać tutaj.

E-mail dodany!

Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Zapisz się do newslettera!
Niepoprawny adres e-mail
Pole wymagane Zasady przetwarzania danych osobowych określa Polityka prywatności.
Nasze szkolenia

Naucz się rozmawiać z dziećmi na temat zagrożeń związanych z pornografią.

Zamów szkolenie