Spółka LOB, producent m.in. okuć budowlanych i zamków, w swojej kampanii reklamowej postawiła na działanie dwutorowe. Na kanale YouTube emitowany był klip oparty na wulgarności, prostactwie i wyjątkowo prymitywnych skojarzeniach. Dodatkowo w przestrzeni publicznej przez wiele miesięcy eksponowane były billboardy, które niestety zaprojektowane zostały w tej samej stylistyce co klip. Naszym zdaniem zdecydowanie nie w ten sposób powinna reklamować się firma, która szczyci się tym, że jest wspierana funduszami unijnymi w ramach programów zarządzanych przez Ministerstwo Gospodarki i Ministerstwo Rozwoju Regionalnego.
Poprosiliśmy konsumentów o podzielenie się swoimi skojarzeniami ze słowami "klucz" i "zamek". Aż 902 osoby wysłały łącznie kilka tysięcy swoich skojarzeń, wśród których znajdowało się jedynie po jednym obscenicznym skojarzeniu do każdego z tych dwóch słów. Wniosek jest oczywisty – LOB kojarzy (się) marnie.
Całą informację można przeczytać tutaj.