Menu
Przekaż 1.5% podatku na ochronę dzieci przed pornografią, KRS: 0000319230
Czytaj więcej

Portal wirtualnemedia.pl o akcji konsumenckiej STS

W sierpniu 2014 r. wystartowała jesienna kampania reklamowa odzieży House (produkowanej przez firmę LPP). W akcji prowadzonej pod hasłem "Every sound makes music" znalazła się reklama, przeciwko której postanowiliśmy zorganizować akcję konsumencką.

Marka House po raz kolejny wykorzystała w swojej kampanii skandalizujące reklamy, które od wielu lat są znakiem rozpoznawczym tej firmy. Tym razem w przestrzeni publicznej pojawiły się billboardy, przedstawiające parę podczas domniemanego kontaktu seksualnego. Para była naga, a modelka miała jednoznaczny wyraz twarzy. Kampania prowadzona była pod hasłem "Every Sound Makes Music", czyli "Każdy dźwięk tworzy muzykę".

W związku ze zorganizowaną przez nasze stowarzyszenie akcją konsumencką, na portalu wirtualnemedia.pl ukazał się artykuł, dotyczący odpowiedzi firmy LPP na zarzuty o seksualizację nastolatków w tej reklamie.

Wcześniej na tym samym portalu umieszczona została informacja dotycząca naszej akcji przeciwko firmie LPP. Można o tym przeczytać tutaj.


Informacje o akcji konsumenckiej STS przeciwko tej reklamie pojawiły się również w innych mediach:



E-mail dodany!

Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Nasze szkolenia

Naucz się rozmawiać z dziećmi na temat zagrożeń związanych z pornografią.

Zamów szkolenie