Menu

Portal KampanieSpołeczne.pl o akcji STS

Tematem rozmowy rzeczniczki STS Izabeli Karskiej i red. Pawła Oksanowicza były standardy CSR w polskiej branży reklamowej oraz specjalny list STS skierowany do agencji marketingowych.

Czy biznes reklamowy w Polsce jest społecznie odpowiedzialny?

Wysłany przez Stowarzyszenie list do agencji reklamowych i marketingowych wzbudził zainteresowanie nie tylko samej branży, ale także środowiska dziennikarzy. Celem akcji było przede wszystkim zachęcenie przedsiębiorców i twórców reklamy do bardziej uważnego i odpowiedzialnego podejścia przy tworzeniu promocji firm. Ignorowanie zasad społecznej odpowiedzialności w prowadzeniu biznesu, zgodnie z zapowiedzą STS będzie miało swoje konsekwencje w ujawnieniu danych osobowych osób akceptujących nieetyczne reklamy i kampanie. To wyraźny sygnał dla branży reklamowej i ich zleceniodawców, że nie mogą być bezkarni.

Więcej o wzorcach w reklamie, realnych działaniach CSR w tej branży i konsekwencjach łamania zasad Kodeksu Etyki Reklamy w załączonym nagraniu.

Żródło: Fabryka Komunikacji Społecznej



E-mail dodany!

Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Nasze szkolenia

Naucz się rozmawiać z dziećmi na temat zagrożeń związanych z pornografią.

Zamów szkolenie