Grudzień 2017 – przeprowadzenie kampanii społecznej "Pornografia szkodzi dzieciom", upowszechniającej wiedzę na temat szkodliwości pornografii dla dzieci i młodzieży (zadanie finansowane z Funduszu Sprawiedliwości).
- Grudzień 2017 – Wydanie raportu "Podsumowanie literatury i badań naukowych wskazujących na negatywne konsekwencje korzystania z pornografii w kontekście ochrony dzieci i młodzieży" oraz przesłanie go do 18 Wydziałów Prewencji oraz 110 Prokuratur w całym kraju.
- Listopad 2017 - Interwencja – pismo do firmy Centrum Usług Skór – But w Łodzi.
- Październik 2017 – Interwencja – pismo do Salonu Prasowego Kolporter w Legionowie w sprawie Ekspozycji prasy pornograficznej.
- Październik 2017 – Interwencja – pismo do centrali Kolporter Sp. z o.o. w sprawie ekspozycji prasy pornograficznej w salonie prasowym w Legionowie.
- Październik 2017 – Interwencja – pisma do restauracji "Nowa Maja" w Skoczowie oraz do Urzędu Miasta w Skoczowie w sprawie reklamy eventu z udziałem tancerzy erotycznych, który odbył się w tej restauracji. Billboard zawierał treści o podtekście seksualnym.
- Wrzesień 2017 – udział w konsultacjach społecznych, dotyczących Parku Kultury Stare Miasto w Krakowie.
- Wrzesień 2017 – nowy projekt Stowarzyszenia: strona internetowa www.bezpornografii.pl. Jest to część szerszego projektu – szkoleń dla rodziców, pedagogów i wychowawców.
- Wrzesień 2017 – Interwencja – pismo w sprawie działań reklamowych i marketingowych klubów nocnych, zlokalizowanych na terenie Parku Kulturalnego Stare Miasto w Krakowie, posiadających w swojej ofercie striptiz.
- Sierpień 2017 – Interwencja w Radzie Reklamy w sprawie reklam w serwisie YouTube napoju energetycznego "Zbój".
- Sierpień 2017 – Interwencja w Krajowej Radzi Radiofonii i Telewizji w sprawie filmiku w serwisie Filmweb.pl pt. "Gry, których nie pokażecie rodzicom".
- Sierpień 2017 – Akcja na portalu społecznościowym Facebook w sprawie ekspozycji prasy pornograficznej w salonie pasowym RUCH S.A. w Poznaniu
- Czerwiec 2017 - Interwencja – pismo do właściciela ekranu reklamowego w Łodzi na którym wyświetlana była reklama napoju energetycznego "Ozone".
- Czerwiec 2017 – Interwencja – pismo do Dyrekcji CH Złote Tarasy w sprawie produktów na stoisku firmy Moiex. Na stoisku eksponowane były słodycze (żelki) w kształcie organów płciowych, w bezpośrednim dostępie dla dzieci.
- Maj 2017 – Interwencja – pismo w sprawie plakatów reklamowych firmy Concensus Med.
- Maj 2017 – Interwencja – pismo w sprawie V Festiwalu Tańca Współczesnego KROK z Krakowa. Informacje przekazano do Dyrektora Teatru im. J. Słowackiego, Marszałka woj. Małopolskiego oraz do wiadomości Ministra Kultury.
- Maj 2017 – Interwencja w Radzie Reklamy w sprawie Instytutu Piękna dr Jasiewicz, Consensus Med.
- Kwiecień 2017 – Interwencja w Radzie Reklamy w sprawie billboardu reklamowego baru mlecznego "Perełka" z Gdańska.
- Kwiecień 2017 – Interwencja w Radzie Reklamy w sprawie reklamy internetowej sklepu Answear.com.
- Kwiecień 2017 – Interwencja – pismo do dyrekcji sklepu "East Mall" w Grudziądzu, w sprawie ekspozycji na półkach sklepowych produktów o charakterze pornograficznym.
- Kwiecień 2017 – Akcja konsumencka w sprawie napoju energetycznego Tiger "Sex Hunter" firmy Maspex.
- Marzec 2017 – Interwencja – pismo do redakcji portalu LoveKraków.pl w sprawie newsa na głównej stronie portalu, dotyczącego wystawy skierowanej wyłącznie do widzów dorosłych.
- Marzec 2017 – Interwencja w Radzie Reklamy w sprawie drukarni i agencji reklamowej Banery.eu.
- Marzec 2017 – Apel do Ministra Cyfryzacji w sprawie wykorzystania SMS-ów Premium do zapłaty za usługi naruszające prawo.
- Luty 2017 – Interwencja w Radzie Reklamy w sprawie billboardu reklamowego sklepu SportOutlet w Krakowie.
E-mail dodany!
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.
Nasze szkolenia
Naucz się rozmawiać z dziećmi na temat zagrożeń związanych z pornografią.
Zamów szkolenie