Grudzień 2016 – złożenie w Ministerstwie Zdrowia "Analizy istniejących przepisów prawnych pod kątem ochrony dzieci i młodzieży przed zbyt łatwym dostępem do treści seksualizujących i pornograficznych w 2016 roku", przygotowanej w ramach zadania zleconego z zakresu zdrowia publicznego.
- Listopad 2016 – złożenie zawiadomienia do prokuratury o podejrzeniu popełnienia przestępstwa właściciela portalu ShowUp.tv.
- Listopad 2016 – akcja związana z kampanią reklamową w przestrzeni publicznej, prowadzoną przez portal ShowUp.tv.
- Październik 2016 – interwencja dotycząca ekspozycji prasy pornograficznej w sieci sklepów Żabka oraz Freshmarket we Wrocławiu.
- Październik 2016 – akcja związana z uprzedmiotawiającą reklamą konkursu firmy Śnieżka S.A. Na kampanię reklamową konsumenci składali skargi do Rady Reklamy. Firma zmodyfikowała reklamę swojego konkursu, dodatkowo wydając oświadczenie.
- Wrzesień 2016 – udział w konferencji "X międzynarodowa konferencja bezpieczeństwa dzieci i młodzieży w internecie", organizowaną przez Polskie Centrum Programu Safer Internet (PCPSI), które tworzą Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa (NASK) i Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę.
- Wrzesień 2016 – wystąpienie w ramach briefingu firmy Orange dla dziennikarzy telekomunikacyjnych i społecznych, dotyczącego ochrony dzieci i młodzieży przed dostępem do pornografii.
- Sierpień 2016 – ogłoszenie Narodowego Programu Zdrowia 2016-2020, w którym znalazły się wszystkie zgłaszane przez STS postulaty w ramach konsultacji społecznych w XII 2015.
- Lipiec 2016 – prezentacja "Skuteczna ochrona dzieci i młodzieży przed dostępem do treści pornograficznych" dla Ministerstwa Cyfryzacji.
- Czerwiec 2016 – interwencja w Radzie Reklamy w sprawie reklamy samochodowej myjni ręcznej firmy AutoSpa w Zabrzu. Rada Reklamy uznała skargę Stowarzyszenia za zasadne.
- Czerwiec 2016 – interwencja w Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji w sprawie jednego z odcinków serialu "Szkoła" emitowanego w stacji TVN.
- Maj 2016 – interwencja w Radzie Reklamy w sprawie reklamy telewizyjnej biustonosza Gioia firmy Intimissimi.
- Maj 2016 – interwencja w Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji w sprawie reklamy telewizyjnej biustonosza Gioia firmy Intimissimi.
- Marzec 2016 – interwencja w Radzie Reklamy w sprawie reklamy przynęt wędkarskich firmy D.A.M., sprzedawanych w sklepie internetowym peskado.pl. Rada Reklamy uznała skargę Stowarzyszenia za zasadne.
- Luty 2016 – interwencja w Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji w sprawie radiowych reklam suplementów wspierających potencję.
E-mail dodany!
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.
Nasze szkolenia
Naucz się rozmawiać z dziećmi na temat zagrożeń związanych z pornografią.
Zamów szkolenie