Grudzień 2015 – udział w konsultacjach społecznych nad rządowym projektem Narodowego Programu Zdrowia na lata 2016 – 2020.
- Listopad 2015 – interwencja w Radzie Reklamy na reklamę zewnętrzną programu telewizji 4FunTV pt. "Sexy Mega Stars Weekend".
- Listopad 2015 – akcja związana z plakatem reklamującym spektakl pt. "Śmierć i dziewczyna" Teatru Polskiego we Wrocławiu.
- Październik 2015 – interwencja w Radzie Reklamy w sprawie liquidów do e-papierosów "Magic Blow". Rada Reklamy uznała skargę Stowarzyszenia za zasadną.
- Październik 2015 – kolejna akcja związana z usługą SMS Premium Rate, umożliwiającą użytkownikom zakup pornografii.
- Sierpień 2015 – interwencja w Radzie Reklamy w sprawie reklamy outdoorowej Centrum Hal Targowych Marywilska 44. Rada Reklamy nie uznała skargi Stowarzyszenia za zasadną.
- Sierpień 2015 – interwencja w Radzie Reklamy w sprawie reklamy internetowej napoju energetycznego "Super ruchacz". Rada Reklamy uznała skargę Stowarzyszenia za zasadną.
- Czerwiec 2015 - organizacja międzynarodowej konferencji pt. "Społeczne i rozwojowe konsekwencje pornografii", która odbyła się w Sejmie RP. Wśród zaproszonych prelegentów wystąpili m. in. dr Gail Dines – socjolog badająca pornobiznes od 25 lat, dr Donald Hilton, jr. – neurochirurg i badacz m.in. wpływu pornografii na działanie ludzkiego mózgu, John Carr – członek zarządu UK Council on Child Internet Safety.
- Kwiecień 2015 – akcja dotycząca klipu oraz ulotek promujących loterię kosmetyków marki Playboy, produkowanych przez firmę COTY Polska Sp. z o.o.
- Marzec 2015 – interwencja w Radzie Reklamy w sprawie klipu reklamowego tabletek poprawiających sprawność seksualną "Stymen" firmy Aflofarm Farmacja Polska z siedzibą w Pabianicach, emitowanego w telewizji oraz w internecie. Rada Reklamy uznała skargę Stowarzyszenia za zasadne.
- Marzec 2015 – akcja związana z usługą SMS Premium Rate, umożliwiającą użytkownikom zakup pornografii.
- Marzec 2015 – interwencja w Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji w sprawie serwisu VOD pod adresem www.pieprz.pl, prowadzonego przez firmę Digital Alea Sp. z o.o.
- Luty 2015 – akcja dotycząca plakatów reklamowych filmu pt. "Polskie Gówno".
- Styczeń 2015 – opublikowanie dokumentu programowego: "Chrońmy dzieci przed pornobiznesem – wezwanie do działania".
E-mail dodany!
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.
Nasze szkolenia
Naucz się rozmawiać z dziećmi na temat zagrożeń związanych z pornografią.
Zamów szkolenie