Grudzień 2013 - Akcja konsumencka hasła wykorzystywanego w promocji Gazety Lokalnej Krotoszyn. Redakcja wycofała się z hasła, a Rada Reklamy uznała je za naruszające zasady etyki w reklamie.
Listopad 2013 - Akcja konsumencka związana z reklamami umieszczanymi w wielu tytułach wydawnictwa Bauer, w tym w rodzinnym magazynie telewizyjnym TeleTydzień. W kilka dni po rozpoczęciu akcji Wydawnictwo Bauer zdecydowało się usunąć prawie wszystkie z kwestionowanych reklam.
Listopad 2013 - za namową STS, Rada Reklamy zmienia regulamin rozpatrywania skarg, tak aby uchwały mogły być wydawane w sprawie reklam podmiotów zagranicznych.
Październik 2013 - w reakcji na pismo STS Empik usuwa kalendarze erotyczne z przestrzeni sąsiadującej z produktami dla dzieci.
Październik 2013 - w reakcji na pismo STS, jedno z centrów handlowych w Częstochowie zmusza jednego z najemców do usunięcia seksistowskich reklam.
Wrzesień 2013 - Akcja konsumencka związana z plakatami reklamującymi film pt. "Do zaliczenia", które choć miały zachęcać do "zaliczenia" komedii, były również ordynarnym i dwuznacznym dowcipem sugerującym "zaliczenie" bohaterki filmu. Rada Reklamy uznała skargi za zasadne.
Czerwiec 2013 - Akcja konsumencka związana z prymitywnym spotem telewizyjnym napoju Hoop Cola, który promował seksualny trójkąt pod hasłem "Moc pełnej tolerancji". Ponad 1.700 opinii wysłanych do producenta napoju oraz ponad 1.400 skarg wysłanych do KRRiT. Skargi zostały również wysłane do Rady Reklamy, która uznała je za zasadne.
Czerwiec 2013 - Akcja konsumencka związana z odcinkiem serialu "Malanowski i Partnerzy" pt. "Rzeźnik". KRRiT uznała skargi za zasadne i nałożyła na nadawcę programu (Polsat) karę w wysokości 50.000 zł.
Marzec 2013 - Konferencja w Sejmie RP "Odebrana niewinność".
Marzec 2013 - tłumaczenie i publikacja wersji polskiej raportu Amerykańskiego Towarzystwa Psychologicznego (APA) na temat seksualizacji oraz brytyjskiego raportu "Pozwólmy dzieciom być dziećmi".
Luty 2013 - Akcja konsumencka związana z reklamą wafelków "Grześki". Formuła żartu i sposób pokazania stosunków rodzinnych, godził w obraz intymnych relacji, jakie powinny istnieć między dziećmi a rodzicami. Rada Reklamy uznała skargi konsumentów za zasadne.
Styczeń 2013 - Akcja konsumencka związana z reklamą outdoorową oraz telewizyjna usług telefonii komórkowej Heyah, w której wykorzystano podobiznę Lenina – twórcy ideologii komunistycznej – w satyrycznej kreskówce. Heyah wycofało się z kampanii i usuwało billboardy z przestrzeni publicznej. O akcji napisała nawet Associated Press, Daily Telegraph oraz Washington Post.