Grudzień 2011 - Akcja konsumencka ośrodka gdańskiego STS dotycząca reklam billboardowych sieci hurtowni elektrycznych – po reakcjach konsumentów reklamodawca zmienia treść reklam.
Listopad 2011 - Akcja konsumencka dotycząca umieszczania obscenicznych plakatów w sieci EMPiK – Empik wycofuje plakaty ze sprzedaży.
- Listopad 2011 - Akcja konsumencka dotycząca reklam billboardowych firmy Multimedia – celem akcji było podkreślenie osobistej odpowiedzialności prezesa za seksistowskie reklamy. W ramach akcji nie wysyłano skarg do Rady Reklamy. Akcja spotkała się z licznymi pozytywnymi komentarzami w mediach.
- Październik 2011 - Akcja konsumencka dotycząca lokalnej reklamy w Gliwicach – reklamodawca zmienia reklamę po kilku godzinach od rozpoczęcia akcji
- Czerwiec 2011 - Akcja konsumencka dotycząca reklam Maximus – Rada Reklamy uznaje skargi konsumentów za uzasadnione. Reklama firmy Maximus jest najbardziej oprotestowaną reklamą w 2011 roku.
- Maj 2011 - Akcja konsumencka dotycząca reklam filmów pornograficznych w pismach wydawnictwa Bauer – wydawca usuwa reklamy z milionów tygodników, a sam zaprzestaje dystrybucji pornografii na telefony komórkowe.
- Marzec 2011 - Akcja konsumencka dotycząca odcinka programu "Rozmowy w toku" – w wyniku działań konsumentów KRRiT nakłada jedną z najwyższych w historii kar finansowych na TVN.
- Luty 2011 - Akcja konsumencka dotycząca trzech reklam firmy Media Markt – Rada Reklamy uznaje za uzasadnione skargi na wszystkie reklamy.
- Luty 2011 - Akcja konsumencka dotycząca reklam billboardowych filmu "Łatwa dziewczyna" – Rada Reklamy uznaje skargi za zasadne.
E-mail dodany!
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.
Nasze szkolenia
Naucz się rozmawiać z dziećmi na temat zagrożeń związanych z pornografią.
Zamów szkolenie