Menu

Media o nowym kierunku działań STS

Informacja o nowych zasadach postępowania w przypadku reklamodawców łamiących dobre obyczaje w mediach i zasadę społecznej odpowiedzialności biznesu trafiła do szeregu redakcji branżowych. Piszą o tym m. in. portale Teologia Polityczna i Wirtualnemedia.pl.

Ten kierunek działań spotkał się także z pozytywnym odzewem samych konsumentów. Celem takiego działania jest wywarcie wpływu na branżę reklamową i skłonienie do kreowania takich treści, które nie będą godzić w bezpieczeństwo i dobro najmłodszych konsumentów.

Ujawnianie danych personalnych osób zarządzających firmami, których kampanie reklamowe uderzają w dobro i bezpieczny rozwój małoletnich, ma być przyczynkiem do większej refleksji nad tym, jakich środków używać, a jakich zdecydowanie unikać. Ryzyko uszczerbku na wizerunku nie tylko samych kampanii, ale również osób za nimi stojących, ma być poważnym impulsem do zmiany trendów w komunikacji marketingowej. Chodzi szczególnie o uprzedmiotowienie wizerunku kobiety i seksualizację treści w przestrzeni publicznej.

Link do publikacji wirtualnemedia.pl znajdziecie Państwo tutaj.

Link do materiału na portalu Teologia Polityczna znajdziecie Państwo tutaj.

E-mail dodany!

Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Zapisz się do newslettera!
Niepoprawny adres e-mail
Pole wymagane Zasady przetwarzania danych osobowych określa Polityka prywatności.
Nasze szkolenia

Naucz się rozmawiać z dziećmi na temat zagrożeń związanych z pornografią.

Zamów szkolenie