Menu

Gazeta Krakowska o pozwie STS

W artykule Gazety Krakowskiej podjęty został temat pozwu STS złożonego przeciwko nieuczciwej firmie reklamującej się w sposób łamiący Kodeks Etyki Reklamy

Powodem dla którego reklamodawcy pozwalają sobie na publikację reklam naruszających dobre obyczaje jest to, że czują się bezkarni. STS chce to zmienić. W sytuacji, kiedy orzeczenia Rady Reklamy nie łączą się dla reklamodawcy z namacalnymi konsekwencjami, skutecznym narzędziem pozostaje oddanie sprawy do sądu.

W tym przypadku chodzi o reklamę przygotowaną przez producenta napoju energetycznego i wody mineralnej „Jaworowy Zdrój”, który wykorzystał w wizerunek młodej kobiety. Reklama sugeruje, że kobieta klęczy przed mężczyzną tuż przed rozpoczęciem seksu oralnego.

Cały artykuł jest dostępny pod linkiem.

E-mail dodany!

Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Zapisz się do newslettera!
Niepoprawny adres e-mail
Pole wymagane Zasady przetwarzania danych osobowych określa Polityka prywatności.
Nasze szkolenia

Naucz się rozmawiać z dziećmi na temat zagrożeń związanych z pornografią.

Zamów szkolenie